Стара версія сайту

ВГО АППУ провела другий безкоштовний практичний Семінар з питань оподаткування для членів ВГО АППУ — ВПП

21 травня цього року у конференц-залі № 3 готелю «Козацький» за адресою: вул. Михайлівська, 1/3, у місті Києві,  ВГО «Асоціація платників податків України» зібрала своїх найактивніших членів на другому безкоштовному практичному семінарі з актуальних питань податкового законодавства, який провела спільно з досвідченими фахівцями ДФС України, ГУ ДФС у місті Києві та партнерами ВГО АППУ, а саме: АО «Юскутум», Юридичною компанією «Сталекс і партнери».

Дуже приємно відзначити активність членів ВГО АППУ — учасників заходу та їх склад представників: ПрАТ «СБК», ПрАТ «Водафон Україна», ТОВ «Перша логістична компанія», ПАТ «Мотор Січ», АБ «Укргазбанк», АТ «Таскомбанк», ТОВ «Теліані Трейдинг», ТОВ «Епіцентр К», ПАТ «Індар», ТОВ «Технова», ДП Міжнародний аеропорт «Бориспіль», ПрАТ «ДБК № 4», ТОВ « Ернст енд Янг. Аудиторські послуги», «Київський картонно-паперовий комбінат», Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект», ТОВ «Сталекс і партнери», ТОВ «Юкрейніан Геарс», ПАТ «Центренерго», ПрАТ «Ветропак Гостомельський склозавод», ПАТ «Нікопольський завод феросплавів», ПАТ «Фармак», ПрАТ «Природні ресурси», ТОВ «Флайтек», «Київський театр російської драми імені Лесі Українки» та інші.

Відкриваючи захід, Генеральний директор АППУ    Людмила Герасименко привітала усіх присутніх, подякувала за активність, яку проявляють учасники Семінару при реєстрації на нього. Подякувала за своєчасну сплату членських внесків. Зауважила, що «Асоціація платників податків України – громадська організація. Ні для кого не секрет, що наше становище значно зміцнюється завдяки саме сплаті платниками податків – членами Асоціації вступних та щорічних членських внесків, що дає можливість Асоціації успішно реалізовувати свої основні завдання, визначені її Статутом, зокрема, здійснювати захист прав платників податків – членів Асоціації».

Звернула увагу на те, що змінені адреси для листування і місцезнаходження Асоціації, відтепер юридична і фактична адреса:

04119, м. Київ, вул. Юрія Ілленка, буд. 83-Д.

Людмила Герасименко проінформувала членів Асоціації, що  15 липня 2019 року Генеральною дирекцією Асоціації буде проведено третій практичний семінар, присвячений Дню бухгалтера. Запропонувала усім присутнім заповнити «Анкету-опитування», що знаходиться у папці разом з іншими роздатковими матеріалами щодо визначення на наступній Семінар представників яких органів виконавчої влади та партнерів ВГО АППУ необхідно запрошувати на Семінар, а також теми заходу. Генеральний директор АППУ зауважила, що проведення масово-роз’яснювальної та освітньої роботи серед платників податків було і залишається одним із пріоритетних завдань Асоціація, до того ж, семінари, вебінари, інтернет-конференції проводяться для членів Асоціації виключно на безоплатній основі.

Генеральний директор ВГО АППУ проінформувала усіх присутніх, що  10 травня цього року стартував Всеукраїнський рейтинг «Сумлінні платники податків — 2018», тобто розпочався прийом заявок на участь у Рейтингу на обласному рівні. Відмітила, що Рейтинг започатковано Асоціацією ще у 2011 році, що усі підприємства (ВПП, середні, малі) – члени/не члени Асоціації мають можливість, не приймаючи участь у Рейтингу на обласному рівні, подавати заявки до Генеральної дирекції Асоціації на участь у Всеукраїнському Рейтингу.

Людмила Герасименко зауважила: «кожне підприємство – переможець Рейтингу, отримуючи звання «Сумлінний платник податків», окрім популяризації на власному прикладі чесного і прозорого ведення бізнесу, отримує суспільне визнання, вдячність держави за належне виконання своїх податкових зобов’язань і публічно закріплює свій статус надійного бізнес-партнера. Рейтинг проводиться у два конкурсні тури: перший тур – на обласному (регіональному) рівні до 30 червня включно, другий тур – на Всеукраїнському рівні у термін: з 01 липня – до 30 вересня включно».

Людмила Герасименко проінформувала учасників Семінару про те, що Асоціація планувала 24 травня цього року провести засідання Круглого столу на тему «Актуальні питання безпеки бізнесу у сфері трудового законодавства та охорони праці», для того, що вислухати позиції всіх сторін, причетних до даного питання: Державної служби з питань праці, Державної фіскальної служби, юристів, адвокатів, науковців та бізнесу.

Однак, Державна служба України з питань праці повідомила Асоціацію, що          14.05.2019 р. Шостим апеляційним адміністративним судом прийнято постанову у судовій справі № 826/8917/17, якою визнано нечинною постанову Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 р. № 295 «Про деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», якою було затверджено Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю. Наразі Державною службою України з питань праці вживаються заходи щодо оскарження вищезазначеного рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду України. До моменту винесення судом остаточного рішення, заходи державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю здійснюватимуться у порядку, встановленому Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»  з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.

У зв’язку з цим, Асоціацією було прийнято рішення щодо перенесення дати проведення засідання Круглого столу.

Під час семінару перед присутніми виступили досвідчені фахівці ДФС України, ГУ ДФС у місті Києві та партнери ВГО АППУ:

Начальник управління вдосконалення методології податку на прибуток підприємств Департаменту методологічної та нормотворчої роботи ДФС України  Задорожний Олексій Миколайович виступив з темою «Актуальні питання податку на прибуток підприємств». Він акцентував увагу учасників семінару на основних змінах, внесених до Податкового кодексу України з податку на прибуток підприємств, зокрема, щодо: операцій з активами з права користування за договорами оренди; контрольованих операцій; застосування прискореної пільгової амортизації; коригування фінансового результату до оподаткування за окремими операціями; операцій з придбання акцій.

Тему «Податкові перевірки. Судова практика» висвітлив  адвокат, старший юрист Практики податкового права і бізнес-ефективності  АО «ЮСКУТУМ» Дмитро Кулик. У своєму виступі він зупинився на питаннях проведення планових перевірок, на законності коригування план-графіку перевірок, змінах строку подання заперечень на акт перевірки та/або додаткових документів, що підтверджують показники податкової звітності. Також звернув увагу слухачів на тому, які дії підприємства, якщо прийшла перевірка, які наявні підстави щодо допуску чи не допуску до перевірки, дії під час самої перевірки, а також який механізм захисту від «безповоротної фінансової допомоги». Дмитро Кулик також довів присутнім судову практику щодо податкових перевірок з аналізом відповідних постанов Верховного Суду України.

Ярмоловський Юрій Євгенович – начальник відділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління перевірок окремих платників Департаменту аудиту ДФС України презентував учасникам семінару результати роботи підрозділів фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями за 2018 рік, пріоритетні напрямки роботи таких підрозділів за проведенням розрахунків у сфері готівкового та безготівкового обігу, види встановлених порушень, а також роз’яснив норми податкового законодавства з питань застосування РРО.

Завершилась перша панель Семінару виступом адвоката Юридичної Компанії «Сталекс і партнери» Серафимова Іллі Миколайовича на тему: «Оренда та орендні договори. Договори у 2019 році». Лектор розповів про вимоги до договору, здійснив аналіз постанов Верховного Суду України у справах про односторонню відмову від договору з підстав невнесення орендарем орендної плати протягом 3 місяців підряд, справах про автоматичне поновлення договору, про можливість односторонньої відмови від договору оренди, про дострокове розірвання договору на підставі ч. 2 ст. 652 Цивільного кодексу України.

Другу панель Семінару відкрила Начальник управління фінансового контролю та операцій в сфері ЗЕД Головного управління ДФС у м. Києві — Носенко Світлана Василівна з надзвичайно актуальною на даний час темою виступу: «Валютні операції – 2019. Нові валютні правила з 07.02.2019 року». Лектор довела до присутніх нові зміни у валютному регулюванні з прийняттям Закону України «Про валюту і валютні операції», постанови Національного Банку України та конкретні зміни в ЗЕД, Зокрема, що скасовано і що дозволено, у яких випадках нараховується пеня та коли не нараховується, а також на питаннях подальшої лібералізації ЗЕД від НБУ: зниження і скасування вимог до обов’язкового продажу валютної виручки; скасування граничних строків розрахунків; підвищення і подальше скасування ліміту на інвестиції юридичних осіб за кордон; підвищення і подальше скасування ліміту на платежі фізичних осіб за кордон.

Далі розглядались не менш важливі для окремих категорій платників питання акцизного податку. Філозоп Андрій Іванович – заступник начальника управління —  начальник відділу адміністрування акцизного податку управління адміністрування податків та контрольної роботи Департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС України виступив із темою «Основні аспекти функціонування системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового». Він презентував нову Систему електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, послідовно та детально довів всі етапи впровадження СЕА РП та СЕ: формування переліку платників акцизного податку та переліку акцизних складів, по яких будуть формуватися ліміти; формування обсягів залишку для перерозподілу з поточної системи до нової; розподіл з СЕАРП до СЕАРП та СЕ обсягу залишку пального за його фактичним знаходженням; коли починається реєстрація операцій з реалізації у новій системі та автоматичне співставлення показників обсягів обігу та залишків пального.

Заступник начальника управління – начальник відділу ліцензування управління ліцензування та організації контролю за обігом підакцизних товарів Департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС України — Пікульський Юрій Іванович у своєму виступі висвітлив питання ліцензування виробництва, зберігання оптової та роздрібної торгівлі пальним, випадки необхідності отримання ліцензій, терміни їх отримання та куди звертатись платникам для отримання таких ліцензій.

З темою «Встановлення та реєстрація витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального» виступив в.о. завідувача сектору контролю за виробництвом та обігом пального управління ліцензування та організації контролю за обігом підакцизних товарів Департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС України Балануца Олександр Олександрович, який розповів про обладнання акцизних складів засобами вимірювальної техніки, хто та де повинен їх встановити, граничні терміни їх встановлення, вимоги до таких приладів, в якій формі та які дані відправляти в ДФС, а також яка відповідальність передбачена за окремі порушення вимог щодо встановлення та реєстрації витратомірів та рівнемірів, порядок її застосування.

Людмила Герасименко запевнила усіх присутніх, що члени ВГО АППУ цілковито можуть розраховувати на їх підтримку.

Окремо подякувала працівникам Генеральної дирекції за якісну підготовку та проведення чергового практичного Семінару для членів ВГО АППУ: начальника Управління захисту прав платників податків Катерину Гривнак, начальника Управління методології та роз’яснення податкового законодавства Ірину Білотіл, начальника Управління організаційного, кадрового напрямку та комунікацій з ТВ ВГО АППУ Юлію Щитнік, системного адміністратора Андрія Горячкіна та професійного оператора – партнера ВГО АППУ Катерину Шкарбуль.

Поділитись новиною:
Останні новини
Схожі новини
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ