Грігол Катамадзе прокоментував ініціативи Сергія Верланова та звернувся до нього від імені українського бізнесу

У прес-центрі ЛІГА Закон відбувся прес-брифінг Голови Державної податкової служби Сергія Верланова, на якому він розповів журналістам та представникам громадськості, які зміни чекають на Податкову службу і як вони вплинуть на бізнес.

«Нова Податкова має стати сервісною службою для бізнесу, відкритою і абсолютно прозорою, — зазначив Сергій Верланов. — Ризикоорієнтованість роботи, всебічне сприяння платникам податків, збільшення електронних послуг, демілітаризація, конкурсний підхід до формування кадрового складу, цілісність баз даних і їх мобільність задля обміну інформацією є ключовими пріоритетами у роботі нової Податкової».

Голова ДПС повідомив, що уже зареєстрували юридичну особу, затвердили структуру центрального апарату Служби, визначили граничну чисельність працівників (центральний апарат – 1 618, територіальні органи – 28 252), а також штатний розпис та кошторис. Крім того, розпочали переведення персоналу — у новій Податковій уже працює близько 400 осіб.

Структура центрального апарату Податкової служби розроблена відповідно до рекомендацій міжнародних партнерів. Вона побудована за функціонально-орієнтованим підходом, що дозволить посилити аналітичну складову Служби, поліпшить сервіс для платників податків, забезпечить модернізацією ІТ-сервісів та платформ. Структура ДПС складається з 19 функціональних структурних підрозділів. Серед головних змін: ліквідація Головного управління внутрішньої безпеки із передачею функцій до інших департаментів та укрупнення ключових функцій у складі об’єднаних департаментів.

На виконання постанови Уряду №537 від 19 червня 2019 року створюються нові територіальні органи ДПС в областях та у м. Києві, Офіс великих платників податків ДПС та Інформаційно-довідковий департамент ДПС. Сергій Верланов зазначив, що у майбутньому ДПС буде рухатись у сторону створення єдиної юридичної особи. Однак цей процес є складним і потребує реформи системи державного управління, зокрема змін у законодавстві.

Ключові критерії відбору керівних кадрів у нову Податкову: бездоганна репутація, компетентність і професіоналізм, непричетність до корупції та відсутність кримінальних проваджень. Голова ДПС зауважив, що було подано запити до правоохоронних органів щодо наявності розслідування або будь-якого кримінального провадження відносно кандидатур на керівні посади територіальних органів ДПС.

Після перевірки, аби забезпечити безперервність адміністрування податків у державі, територіальні органи ДПС тимчасово очолять заступники керівників територіальних органів ДФС (зі статусом в.о.). Перед ними поставлено конкретне завдання – зареєструвати юридичну особу ДПС у відповідних областях. Трохи згодом на ці посади будуть оголошені відкриті та прозорі конкурси. Станом на сьогодні уже зареєстровано 22 Головних управлінь ДПС в областях та у м. Києві, Офіс великих платників податків ДПС.

Після реєстрації територіальних органів, для початку роботи нової Податкової залишиться зробити лише один крок – Уряд має прийняти розпорядження про покладання функції адміністрування податків із ДФС на ДПС.

Очільник Податкової також наголосив на необхідності виведення зі служби правоохоронної функції. Оскільки податкова служба є сервісною, податкова міліція має бути відділена від неї. ДПС також продовжить розпочату роботу над розвитком сервісних функцій, модернізацією ІТ-сервісів та платформ. Модернізація очікує й існуючий Електронний кабінет платника податків.

Сама ж Державна податкова служба розвиватиметься відповідно до найкращих світових практик. Найважливішим в роботі служби має стати відкритість та прозорість, збереження діалогу з платниками податків, бізнес-асоціаціями та забезпечення зворотного зв’язку. При цьому важлива увага приділятиметься професійній підготовці працівників служби, які матимуть достойну заробітну плату.

Після запитань журналістів слово надали Президенту Асоціації платників податків України Гріголу Катамадзе. «Я за останні кілька тижнів проїхав сім областей, провів багато зустрічей з бізнесом, на яких ми обговорили дуже широке коло питань. Маю одне щире побажання до пана Сергія від імені усього бізнесу. Ви після призначення демонструєте насправді щирість, відкритість і прозорість. Щиро Вам бажаю, щоб коли ми зустрілись через рік, вже було набагато менше запитань до створення нової податкової служби».

Також у коментарях журналістам Президент ВГО АППУ зазначив, що Асоціація  не просто підтримує нововведення, про які говорив пан Верланов, але й багато над ними працює. У тому числі над Податковим Кодексом Розвитку. «Я переконаний, що новообраний парламент все ж прийме новий Податковий кодекс, який допоможе податковій службі робити сучасні та дуже швидкі кроки. Сьогодні дуже важливо підставити людині плече і допомогти зробити сучасну сервісну службу, яку уже декілька років очікує українській бізнес. Така сучасна, прозора сервісна служба є в усіх успішних країнах, у першу чергу в європейських, в напрямку яких ми з Вами рухаємось».

Поділитись новиною:
Останні новини
25.04.202413:19Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко виступила Модератором чергового, безкоштовного онлайн Вебінару за темою: «Індексація, як працювати в 2024 році, лікарняні, зарплатна звітність у II кварталі цього року, нюанси подання, оплата праці в умовах воєнного стану: переваги та недоліки» 25.04.202411:13Податкову систему в Україні треба вдосконалювати 24.04.202416:48Віце-президент ВГО АППУ Йосип Бучинський взяв участь в спільній зустрічі Офісу Генерального прокурора та Ради бізнес-омбудсмена з провідними бізнес-асоціаціями 24.04.202416:30Актуальні питання особливостей оподаткування акцизним податком, обігу та ліцензування підакцизних товарів у період дії воєнного стану 24.04.202415:28Останні зміни у формі Декларації з податку на прибуток підприємств та порядок її заповнення платниками податку за І квартал 2024 року ВСІ НОВИНИ
Схожі новини
25.04.202413:19 Віце-президент, Генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко виступила Модератором чергового, безкоштовного онлайн Вебінару за темою: «Індексація, як працювати в 2024 році, лікарняні, зарплатна звітність у II кварталі цього року, нюанси подання, оплата праці в умовах воєнного стану: переваги та недоліки» 25.04.202411:13 Податкову систему в Україні треба вдосконалювати 24.04.202416:48 Віце-президент ВГО АППУ Йосип Бучинський взяв участь в спільній зустрічі Офісу Генерального прокурора та Ради бізнес-омбудсмена з провідними бізнес-асоціаціями 16.04.202412:11 Представник ВГО АППУ взяла участь у онлайн Робочому засіданні фокус-групи з питання галузевого рівня соціального діалогу. 12.04.202417:11 Віце-президент ВГО АППУ Олександр Саєнко взяв участь в Конференції на тему: «Трудова міграція: світовий досвід та українська специфіка» ВСІ НОВИНИ
Отримуйте кваліфіковану допомогу та захист, навчайтесь, поліпшуйте умови ведення вашого бізнесу та розвивайте свої бізнес-зв'язки разом із АППУ